window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-33484879-1'); פניה לשר הספורט והבריאות בבקשה להתיר אימונים בסגר - ארגון שחקניות ושחקני הכדורסל בישראל

פניה לשר הספורט והבריאות בבקשה להתיר אימונים בסגר


חזרה לעדכונים וחדשות

ארגוני השחקנים כדורגל וכדורסל פנו במשותף: אשרו לנו לחזור לאימונים במיידי. המכתב לפניכם:

היום הגישנו מכתב משותף מצד ארגון שחקני הכדורגל וארגון שחקני הכדורסל בישראל הקוראים לשר הבריאות יולי אדלשטיין וכן לחילי טרופר, משרד התרבות והספורט, לחדש את האימונים מייד.

“השבתת האימונים פוגעת קשות בענפי הספורט כולו, כל שכן באלפי שחקנים ושחקניות פעילים בליגות הכדורגל והכדורגל”, נכתב בפתח הדברים. “משטר אימונים קבוע הוא תנאי הכרחי לשמירה על כושר משחק בקרב ספורטאים מקצוענים”

“אין כל ספק כי עצירת אימונים לפרק זמן ממושך תיפגע בכושרם של השחקנים וביכולתם לעמוד בדרישות המקצועיות, כאשר תתאפשר חזרה לפעילות תחרותית. חמור מכך – הקפאה כזו חושפת אותם לסכנה בריאותית לכשישובו למגרשים, היות שאימונים סדירים מפחיתים משמעותית את סיכוייהים להיפצע במהלך המשחק”.

בניגוד לענפים אחרים במשק שישובו במהירות לעבודה לאחר שהסגר יוסר, הרי שלשחקני הכדורגל והכדורסל יידרש פרק זמן של שבועיים ומעלה על מנת לחזור לכשירות, ואם האימונים יושבו עד לארבעה באוקטובר – “לא תהיה אפשרות להחזיר את הליגות לפעילות לפני נובמבר”.

“לאור האמור לעיל אנו קראים לכם לאשר לשחקני הכדורגל והכדורסל לשוב לאימונים באופן מיידי ולחדש את המשחקים בתאריך 17 באוקטובר”, נאמר לסיום. “כמובן שמתן אישור זה יהיה כפוך לשמירה על הנחיות משרד הבריאות. הפגיעה בכדורגל ובכדורסל עלולה להיות הרת אסון לעונה הנוכחית ועל כן אנו מבקשים מכם לשנות את רוע הגזירה בהקדם”.

חתומים על הבקשה.

מנכ”ל ארגון שחקני הכדורסל עודד שעשוע. ניר אלון, ראש חטיבת הספורט.

מושיקו מישאלוף, מנכ”ל ארגון שחקני הכדורגל.